Оголошення

____________________________________________________________________________________________________________    

Оголошення

Стовп’язька сільська рада повідомляє про проведення громадських обговорень щодо розроблення детальних планів територій житлово- громадської забудови с. Кавказ (1,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 квартали) Стовп’язької сільської ради Переяслав-Хмельницького району Київської області. Обговорення відбудеться 10 жовтня 2017 року о 10 годині в приміщенні Стовп’язької сільської ради, за адресою: Київська область, Переяслав- Хмельницький район, село Стовп’яги, вул. Дружби, буд. 24.

_________________________________________________________________________________________________________________

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗБІР ІДЕЙ ПРОЕКТІВ

до Плану реалізації Стратегії розвитку Київської області
на період 2018 – 2020 роки

 

З метою забезпечення реалізації Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 04.12.2014 № 856-44-VІ, обласною державною адміністрацією та Київською обласною радою розробляється План заходів на 2018 – 2020 роки з реалізації Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року (далі – Стратегія).

Найважливішим етапом його розробки є пропозиція з боку представників області (юридичних та фізичних осіб) ідей проектів, які дозволять сформувати План реалізації Стратегії. Ідеї проектів буде відібрано, проаналізовано та пріоритезовано робочою групою з розробки Плану заходів. За результатами цієї роботи буде сформовано Каталог проектів регіонального розвитку на період до 2020 року і визначено джерела їх фінансування.

 

Запрошуємо усіх осіб зацікавлених у розвитку свого регіону, органи місцевого самоврядування, місцеві органи державної влади, громадські організації, установи та організації усіх форм власності запропонувати ідею (ї) проекту (ів), які дозволять реалізувати завдання Стратегії (витяг із документу додається). Ідеї проектів обов’язково повинні відповідати таким критеріям:

  1. Проектні ідеї повинні бути спрямовані на досягнення суспільної вигоди.
  2. Отримувачем вигод від реалізації проекту не може бути окрема фізична або юридична особа.
  3. Термін реалізації проекту – не більше як 3 роки (2018 - 2020 роки).
  4. Проектна ідея стосується одного завдання із Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 р., перелік яких додається (додаток 1).
  5. Існує людська та технічна спроможність для реалізації проекту.
  6. Проектна ідея має бути представлена у формі, що додається (додаток 2).
  7. Проектну ідею має бути надіслано не пізніше 20 жовтня 2017 року.

Оголошення, електронна форма пропозиції ідеї проекту, пріоритетні завдання Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року, приклади заповнення форм (додаток 3), а також інша необхідна інформація розміщені на сайті департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської обласної державної адміністрації: http://www.kyivregioneconomy.com/ та на сайті Київської обласної державної адміністрації http://koda.gov.ua/.

Заповнені форми надсилайте на e-mail: ekon_koda@ukr.net з поміткою «До плану реалізації Стратегії». Крім цього, обов’язково необхідно буде заповнити форму за посиланням https://goo.gl/forms/g9m2cl0pcCAD4sMJ2

За результатами відбору кращі проектні ідеї увійдуть до Плану реалізації Стратегії і будуть профінансовані в 2018-2020 роках за рахунок державного бюджету (кошти державного фонду регіонального розвитку), обласного бюджету (кошти, що виділяються на реалізацію обласних цільових програм), грантів міжнародної технічної допомоги або секторальної підтримки ЄС.

Контактні телефони для довідок:

(044)-286-87-49

(044)-286-81-23

 

Додаток 1

Пріоритетні  завдання Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року

 

Стратегічні цілі

Операційні цілі

Завдання

1. Стійке економічне зростання на основі інноваційного розвитку багатогалузевої економіки

1.1. Створення нових та модернізація існуючих галузей економіки

1.1.1. Розвиток транзитного та логістично-транспортного потенціалу

1.1.2. Модернізація промислових виробництв на новій технологічній базі, зокрема шляхом створення і розвитку індустріальних та технологічних парків

1.1.3. Розвиток високотехнологічного сільськогосподарського виробництва

1.1.4. Покращення управління енергетичними ресурсами та розвиток альтернативної енергетики

1.1.5. Розвиток сфери інтелектуальних послуг, створення ноу-хау центрів за участі київських наукових закладів та інноваційного підприємництва

1.2. Зростання конкурентоспроможності економіки периферійних районів

1.2.1. Просування потенційних можливостей  периферійних районів

1.2.2. Підтримка створення виробничих об’єктів та технологічних циклів навколо малих міст

1.2.3. Сприяння створенню несільськогосподарського підприємництва у периферійних сільських районах

1.3. Створення умов для пріоритетного розвитку малого та середнього підприємництва

1.3.1. Розвиток інфраструктури підтримки підприємництва

1.3.2. Стимулювання створення, розвиток та просування місцевих брендів

1.3.3. Підтримка та стимулювання виробництва  продукції на експорт

1.4. Розвиток туристичного потенціалу

1.4.1. Пропаганда й розвиток туризму вихідного дня та етнотуризму

1.4.2. Розвиток туристичних об‘єктів, продуктів та мереж

1.4.3. Створення та просування туристичних брендів

2. Висока якість життя людини

2.1. Збереження навколишнього природного  середовища

2.1.1. Формування екологічного світосприйняття у населення

2.1.2. Покращення стану рекреаційних та курортних зон, очищення територій природних рекреаційних зон та територій навколо населених пунктів

2.1.3. Створення сучасної системи управління твердими побутовими відходами

2.1.4. Забезпечення захисту населених пунктів та сільськогосподарських угідь від підтоплення

2.2. Підготовка населення до життя та діяльності в умовах економіки, що змінюється

2.2.1. Розбудова системи «освіта впродовж життя»

2.2.2. Розвиток лідерських та підприємницьких якостей молоді

2.2.3. Зростання поінформованості населення в соціальних та економічних питаннях

2.2.4. Забезпечення доступності та якості послуг, що надаються державними органами 

2.3. Забезпечення здорового способу життя людини

2.3.1. Формування стійкого неприйняття громадою паління, вживання наркотиків та алкоголю серед молоді

2.3.2. Розвиток системи первинної медицини на сільських територіях

2.3.3. Модернізація  мережі установ соціального захисту

 

2.3.4. Розвиток інфраструктури для фізкультури та

аматорського  спорту

2.3.5. Включення людей з особливими потребами в активне життя

2.3.6. Створення умов для забезпечення репродуктивного здоров’я людей

2.3.7.Подолання дитячої бездоглядності та безпритульності, підтримка сімей з дітьми, реформування інтернатних закладів для дітей

2.4. Забезпечення населення якісними житлово-комунальними послугами

2.4.1. Забезпечення населення якісною питною водою

2.4.2. Підвищення енергоефективності житлово-комунального господарства і закладів соціальної сфери

2.4.3. Розвиток конкурентного середовища на ринку обслуговування житла

2.5.Розвиток культурного і духовного середовища, забезпечення патріотичного виховання населення

2.5.1. Підтримка розвитку культурно-мистецьких закладів

2.5.2 Розвиток мистецької освіти

2.5.3. Збереження і розвиток історико-культурної та духовної спадщини, створення умов для патріотичного виховання населення

2.5.4. Збереження народних традицій і фольклору, розвиток народної творчості, відродження художніх промислів

 

3. Збереження та розвиток територій

3.1. Підвищення рівня зайнятості сільського населення.

3.1.1. Підтримка нетрадиційних видів бізнесу, фермерства та сприяння самозайнятості населення

3.1.2. Сприяння винесенню та розміщенню київських підприємств у райони області

3.1.3. Підтримка виробництва органічної продукції та екологічно чистих продуктів

3.1.4. Підтримка кооперативного руху на селі

3.2. Комплексний розвиток територій в інтересах територіальних громад

3.2.1.Підтримка взаємодії громад з метою вирішення спільних проблем

3.2.2. Формування механізмів залучення мешканців для вирішення місцевих проблем, сприяння створенню органів самоорганізації населення, покращення доступу до публічної інформації

3.2.3. Розвиток інфраструктури сіл, селищ та малих міст

3.2.4 Поліпшення житлових умов населення

3.2.5. Підтримка розробки містобудівної документації та впровадження нових технологічних  можливостей  для ведення містобудівного кадастру

 

3.3. Відродження економіки територій  північної Київщини, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

3.3.1. Введення в господарський обіг земель, придатних для використання

3.3.2. Створення умов для розвитку фермерства

3.3.3. Сприяння розвитку нетрадиційних видів бізнесу

3.3.4. Розвиток транскордонного співробітництва

ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ ІДЕЇ ПРОЕКТУ

до Плану реалізації Стратегії

розвитку Київської області на період 2018 - 2020 роки

 

Ваші контакти:
Прізвище Ім’я По-батькові:

 

Телефон (стаціонарний і мобільний):

 

Електронна адреса:

 

Номер і назва завдання:

Назвіть завдання зі Стратегії розвитку Київської області, якого стосується проектна ідея.

 

Назва проекту:

Назва проекту повинна відображати його зміст використовуючи настільки мало слів наскільки це можливо.

 

Цілі проекту:

Зазначте одну або кілька цілей, які будуть досягнуті внаслідок реалізації проекту.

 

Територія на яку проект матиме вплив:

Зазначте в яких населених пунктах чи районах області має здійснюватись проект.

Орієнтовна кількість отримувачів вигод

Зазначте яка кількість населення яких соціальних груп буде отримувачем вигод від реалізації проекту.

Стислий опис проекту:

Максимально стислий опис (не більше 200 слів) проблеми і змін, які буде досягнуто, внаслідок реалізації проекту.

 

 

 

Очікувані результати:

Виключно ключові очікувані результати повинні бути зазначені тут у наступній формі «завершено», «створено», «підготовлено», «навчено» і т.д. Очікувані результати мають чітко вести до досягнення завдань на які спрямований проект.

 

 

 

Ключові заходи проекту:

Зазначте лише ключові групи заходів у формі «створення», «підготовка», «організація» і т.д. Заходи повинні вести до досягнення зазначених очікуваних результатів.

 

 

 

Період здійснення:

з (місяць / рік) - до (місяць / рік):

Орієнтовна вартість проекту, тис. грн.

2018

2019

2020

Разом

 

 

 

 

Джерела фінансування:

Перерахуйте джерела фінансування проекту (обласний бюджет, місцевий бюджет, державний бюджет, публічно-приватне партнерство, бізнес, міжнародний донор тощо).

 

 

Ключові потенційні учасники реалізації проекту:

Які організації можуть бути залучені і яка їх роль (фінансування, реалізація, партнерство)?

Інше:

Будь-яка інша важлива інформація щодо ідеї проекту.

 

Додаток 3

 

Приклади подачі ідей проектів до Плану реалізації Стратегії регіонального розвитку
 

Номер і назва заходу:

3.2.2. Формування механізмів залучення мешканців для вирішення місцевих проблем, сприяння створенню органів самоорганізації населення, покращення доступу до публічної інформації

Назва проекту:

Активізація сільських громад та покращення благоустрою сіл шляхом самоорганізації мешканців та проведення толок

Цілі проекту:

Покращення соціально-економічного середовища на сільських територіях; організація відібраних сільських громад навколо спільних заходів.

Територія, на яку проект матиме вплив:

Відібрані сільські громади з кожного району Київської області.

Стислий опис проекту:

Мета проекту полягає у вирішенні проблеми відтоку населення, особливо молоді, з сільських громад через багато складнощів, пов’язаних із дефіцитом можливостей щодо зайнятості, освіти, дозвілля та інших можливостей на сільських територіях. Якщо активно залучити громадян, то можна покращити якість життя у селі без великих інвестицій або з мінімальними витратами. У багатьох випадках дії відсутні, тому що немає активно й відданого місцевого лідера, а громадяни стають байдужими й не дбають про своє соціальне та житлове середовище. Люди, які мешкають у сільських громадах, часто просто чекають, поки державні установи та адміністрація не ініціюють та впровадять певні заходи для покращення якості життя, хоча існує місцевий потенціал для того, щоб прискорити події. Нові інструменти активізації громад повинні посилити індивідуальну відповідальність за життя громади й надати засоби для його покращення.

Очікувані результати:

  • Зміцнено дух у сільських громадах і готовність працювати над спільними ініціативами.
  • Розроблено і впроваджено плани дій, спрямованих на підвищення якості життя у селі.

Ключові заходи проекту:

  • Визначення методології відбору сільських громад, які братимуть участь у впровадженні проекту.
  • Надання необхідної інформації та оцінка готовності міських громад узяти участь (шляхом анкетування).
  • Відбір 27 сільських громад, які братимуть участь у впровадженні проекту.
  • Презентація концепції на зборах місцевих громад.
  • Оцінка потреб і можливостей для спільних заходів.
  • Розробка планів заходів на три роки, створення груп з реалізації визначених заходів.
  • Підтримка координації діяльності та реклама результатів.

Період здійснення:

Квітень 2018 – жовтень 2020

Орієнтовна вартість проекту, тис. грн.:

2018

2019

2020

Разом

100

300

400

800

Джерела фінансування:

Обласний бюджет, місцеві бюджети

Ключові потенційні учасники реалізації проекту:

Департамент агропромислового розвитку Київської ОДА, управління у справах молоді та національно-патріотичного виховання Київської ОДА, районні та міські молодіжні громадські організації

Коментарі:

 

 

 

 

 

Номер і назва заходу:

1.3.1. Розвиток інфраструктури підтримки підприємництва

Назва проекту:

Створення регіонального Фонду гарантування кредитів (ФГК) для бізнесменів-початківців і нових малих і середніх підприємств (МСП)

Цілі проекту:

Надання бізнесменам-початківцям і новим МСП доступу до прийнятних за ціною фінансових ресурсів і допомоги у розвитку існуючих та створенні нових видів економічної діяльності, пов’язаних із даним сектором

Територія, на яку проект матиме вплив:

Уся територія Київської області

Стислий опис проекту:

Комерційні кредити у регіоні з відсотковими ставками приблизно 20% є дорогими й недоступними для більшості МСП і бізнесменів-початківців. Бізнесмени-початківці та нові зареєстровані МСП мають особливі труднощі з доступом до кредитів через суворі вимоги щодо забезпечення. Хоча рівень безробіття населення залишається високим, власну справу починає відносно невелика кількість людей. Створення ФГК, як очікується, дозволить вирішити обидві проблеми: пом’якшити вимоги щодо забезпечення для нових МСП і бізнесменів-початківців та знизити високі відсоткові ставки.

ФГК слід створити як організаційний елемент існуючої установи з питань розвитку (наприклад, агенції розвитку). Головними завданнями регіонального ФГК буде: укладання угод про гарантії при кредитуванні з комерційними банками, що працюють у регіоні та компенсація у випадку прострочення заборгованості; надання бенефіціарам (бізнесменам-початківцям і новим МСП) допомоги у розробленні бізнес-планів і кредитних заявок; надання секретарських послуг правлінню ФГК. Правління має складатися з працівників міністерств та інших вітчизняних інституцій і (або) донорів, які зробили фінансовий внесок у створення ФГК. Поточні витрати ФГК повинні покриватися за рахунок послуг, надаваних клієнтам, бізнесменам-початківцям і новим МСП.

Очікувані результати:

  • Полегшено доступ бізнесменів-початківців і нових МСП до фінансів.
  • Покращено бізнес-планування бізнесменів-початківців і нових МСП.
  • Збільшено кількість малих підприємств, працюючих у регіоні.
  • Підвищено рівень зайнятості.

Ключові заходи проекту:

  • Підготовка техніко-економічного обґрунтування регіонального ФГК.
  • Налагодження контактів і проведення переговорів з банками.
  • Створення і реєстрація регіонального ФГК для бізнесменів-початківців і нових МСП.
  • Підвищення рівня компетентності персоналу ФГК щодо розробки бізнес-планів і кредитних заявок.
  • Збирання фінансових коштів для ФГК (оперативного портфелю) від вітчизняних установ і донорів.
  • Укладення з банками угод про гарантії при кредитуванні.
  • Промоція ФГК та його діяльності в області.
  • Налагодження контактів із потенційними бенефіціарами ФГК (бізнесменами-початківцями й новими МСП).
  • Надання відібраним бенефіціарам допомоги у підготовці бізнес-планів і кредитних заявок.
  • Контроль за виконанням бізнес-планів щодо затверджених кредитів.
  • Надання секретарських послуг правлінню ФГК.

Період здійснення:

Березень 2018 – листопад 2020

Орієнтовна вартість проекту, тис. грн.:

2018

2019

2020

Разом

50 (ТЕО, підвищення рівня компетентності, реєстрація)

2000

(портфель ФГК)

2000

(портфель ФГК)

4050

Джерела фінансування:

Бюджети вітчизняних установ, іноземні донори, МФК

Ключові потенційні учасники реалізації проекту:

Громадські організації

Коментарі:

 

 

 

 

 

Номер і назва заходу:

2.4.2. Підвищення енергоефективності житлово-комунального господарства і закладів соціальної сфери

Назва проекту:

Зміцнення спроможності населення, державного і приватного секторів області з проведення енергетичного аудиту та енергетичного менеджменту будівель

Цілі проекту:

Підвищення енергоефективність області шляхом здійснення заходів контролю енергоспоживання – енергетичного аудиту та енергетичного менеджменту, проведення енергетичного аудиту у 20 пілотних муніципалітетах.

Територія, на яку проект матиме вплив:

Київська область

Стислий опис проекту:

Енергетичний менеджмент і енергетичний аудит є невід’ємними частинами економічно ефективної системи управління ресурсами. Вони потрібні для зменшення високих витрат на енергію у державному секторі. Проект поширюватиме інформацію і знання про енергетичний менеджмент і енергетичний аудит. Його результатом стане підготовка відповідної методології проведення енергетичних аудитів у 20 пілотних громадах і розробка та пропонування сталої моделі самоорганізації громад із метою кращого контролю споживання енергії та підвищення ефективності її використання. Крім 20 пілотних громад, є потенціал для відтворення проекту на інших територіях області.

Очікувані результати:

  • Передано знання та навички у сфері енергетичного аудиту та енергетичного менеджменту представникам відібраних територіальних громад (муніципалітетів).
  • Проведено енергетичні аудити у 20 пілотних громадах.
  • Покращено енергетичний менеджмент у відібраних громадах.

Ключові заходи проекту:

  • Розробка навчальних програм у сфері енергетичного менеджменту і енергетичного аудиту.
  • Розробка критеріїв та відбір 20 пілотних громад.
  • Навчання представників 20 пілотних громад.
  • Розробка методичних рекомендацій з енергетичного менеджменту і енергетичного аудиту.
  • Проведення енергетичного аудиту у відібраних громадах.
  • Впровадження і застосування процедур енергетичного аудиту та енергетичного менеджменту у муніципальних будівлях.
  • Організація круглих столів, спрямованих на розробку програм енергозбереження на основі результатів енергетичного аудиту з представниками приватного і державного секторів.

Період здійснення:

Березень 2018 – листопад 2020

Орієнтовна вартість проекту, тис. грн.:

2018

2019

2020

Разом

0

60

260

320

Джерела фінансування:

Міжнародні донори, обласний бюджет, партнери проекту

Ключові потенційні учасники реалізації проекту:

Департамент регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Київської ОДА

Коментарі:

 

 

 

 

 

Номер і назва заходу:

1.4.2. Розвиток туристичних об‘єктів, продуктів та мереж

Назва проекту:

Створення туристичних продуктів для окремих цільових груп

Цілі проекту:

Збільшити дохід області від туризму шляхом розробки туристичної пропозиції, створення мережі цільових туристичних маршрутів (релігійних, етнічних, спортивних тощо) та впровадження системи промоції цих туристичних маршрутів та об’єктів.

Територія, на яку проект матиме вплив:

Київська область

Стислий опис проекту

Існує попит на окремі види туризму (релігійний – православний, іудейський, католицький, спортивний – наприклад, окремі ділянки р.Дніпро, історичний та культурний туризм. Потрібна добре організована мережа для реклами та розвитку цих тематичних туристичних маршрутів і задоволення існуючого туристичного попиту.

Очікувані результати:

  • Покращено туристичну пропозицію області.
  • Розроблено нові туристичні маршрути й поширено інформацію про них.
  • Збільшено кількість туристичних поїздок та доходу від туристичної діяльності.

Ключові заходи проекту:

  • Оцінка потреб і попиту на різні туристичні продукти.
  • Визначення туристичних об’єктів, які можуть бути розвинені як тематичні туристичні маршрути.
  • Аналіз і оцінка туристичної інфраструктури на цих маршрутах (житло, ресторани, пункти відпочинку, пам’ятки тощо).
  • Розбудова відібраних туристичних маршрутів – маркування і облаштування засобами первинної необхідності (аптечками, мийками тощо).
  • Розробка і видання путівників та інших промоційних матеріалів.
  • Включення надавачів послуг цих тематичних туристичних маршрутів у туристичну пропозицію області (кластер).

Період здійснення:

Січень 2018 – листопад 2020

Орієнтовна вартість проекту, тис. грн.:

2018

2019

2020

Разом

0

150

200

350

Джерела фінансування:

Обласний та районні бюджети, міжнародні донори, приватні інвестори, існуючі туристичні оператори

Ключові потенційні учасники реалізації проекту:

Громадські організації, Департамент економічного розвитку і торгівлі Київської ОДА, оператори туристичного бізнесу

Коментарі:

 

 

 

 

________________________________________________________

Перші вибори депутатів Дівичківської сільської ради

об’єднаної територіальної громадита Дівичківського сільського голови

         29 жовтня 2017 року

Дівичківська сільська виборча комісія      Переяслав-Хмельницький р-н   Київська область

 

ПОСТАНОВА

 

18.00 год. 00 хв  село Дівички

20 вересня  2017 року                         №5

Про утворення одномандатних виборчих округів в межах багатомандатного виборчого округу з перших виборів депутатів Дівичківської сільської ради об’єднаної територіальної громади та Дівичківського сільського голови            29 жовтня 2017 року.        

Відповідно до  частини третьої статті 16 та частини першої, другої – восьмої,одинадцятої, тринадцятої статті 17  Закону України «Про місцеві вибори»,  постанови ЦВК від 09.09.2017 р. № 239 « Про порядок надання Центральній виборчій комісії інформації щодо підготовки та проведення місцевих виборів»(із змінами, внесеними постановою Центральної виборчої комісії від 7 червня 2016 року № 189) постановляє:

  1. Утворити одномандатні виборчі округи із зазначенням їх номерів, меж , орієнтовної кількості виборців, згідно з переліком, що додається, в межах багатомандатного виборчого округу з перших виборів депутатів Дівичківської сільської ради об’єднаної територіальної громади та Дівичківського сільського голови .         Відповідно до  частини третьої статті 16 та частини першої, другої – восьмої,одинадцятої, тринадцятої статті 17  Закону України «Про місцеві вибори»,  постанови ЦВК від 09.09.2017 р. № 239 « Про порядок надання Центральній виборчій комісії інформації щодо підготовки та проведення місцевих виборів»   (із змінами, внесеними постановою Центральної виборчої комісії від 7 червня 2016 року № 189) .    

Голова виборчої комісії                                                            Подолян І. В.

______________________________

Додаток

до постанови

Дівичківської  сільської виборчої комісії __________________________________

(назва територіальної виборчої комісії)

від "20" вересня 2017 року №4

ПЕРЕЛІК

одномандатних виборчих округів з виборів депутатів

(територіальних/одномандатних)

Дівичківської сільської ради

____________________________________________________________________

(Верховної Ради Автономної Республіки Крим, назва обласної, районної, міської, районної у місті, селищної, сільської ради)

 

Номер територіального (одномандатного) виборчого округу

Опис меж
територіального (одномандатного) виборчого округу

Орієнтовна кількість виборців  в окрузі

1

 с.Дівички -  вул. Космонавтів, вул. Сонячна.

176

2

с.Дівички - вул.Молодіжна, вул. Миру,

вул. Перемоги, вул.  Садова, вул. Трубіжська.

176

3

с.Дівички  - вул. Гагаріна, вул. Дружби.

199

4

с. Дівички - вул. Артилеристів: 1, 3

247

5

с. Дівички - вул.  Артилеристів :  2,  в/ч А3085

205

6

с.Дівички - вул.  Артилеристів: 4, 5

213

7

с. Дівички - вул.  Артилеристів : 6, 1А                            

239

8

с. Ковалин – вул. Артюхова, вул. Центральна,        вул. Хвойова, вул. Дригуча,  вул. Хутірська,              вул. Каласовка,  вул. Гірська.

178

9

с. Ковалин - вул. Москаленка, вул. Шкільна.

190

10

с. Ковалин - вул. Шевченка, вул. Молодіжна,        вул. Садова, вул. Новомирська.

162

 

11

с. Ковалин - вул. Солов’їна, вул. Польова,                  вул. Поліська, вул. Дружби, вул. Ковалинська.

160

12

с. Єрківці  - вул. Зоряна, вул. Нова, вул. Набережна,

 вул. Східна, пров. Зоряний, пров. Озерний.

193

13

с. Єрківці  - вул. Березова, вул. Молодіжна,           вул. Банна, вул. Місячна, вул. Пасічна, 

вул. Садова.

196

 

14

с. Єрківці  - вул. Мисливська, вул. Бригадна,

 вул. Уманська, вул. Весняна, вул. Вишнева,

вул. Огородня, вул. Дружби Народів,                         вул. Агрономічна, вул. Культури, пров. Безіменний.

205

15

с. Єрківці  - вул. Заводська, вул. Західна, вул. Миру,

 вул. Південна, вул. Польова - 1,Польова -  2,

 вул. Світла, вул. Сонячна, вул. Ферапонтова,

вул. Широка, пров. Вербний, пров. Механізаторів,

 пров. Топольовий.

212

16

с. Стовп’яги – вул. Білоцерківська,                          вул. Буда-Варовицька, вул. Дніпровська,

вул. Миронівська, вул. Садова, вул. Соснівська,

вул. Інтернаціональна.

181

17

с. Стовп’яги – вул. Польова, вул. Бориспільська,

вул. Поліська,  вул. Лісова,  вул. Зарічна.

189

18

с. Стовп’яги – вул. Лесі Українки,  вул. Дружби;

с. Кавказ - вул. Кавказька.

188

19

с. Стовп’яги – вул. Шевченка,

пров. Шкільний, вул.Шкільна, провулок Луговий.

167

20

с. Веселе – вул. Миру, вул. Польова, провПідгірний,  пров. Вузький;

с. Гречаники .

131

 

21

с. Веселе – вул. Підгірна, вул. Ярова, вул. Нова.

143

22

с. Кавказ – вул. Вишнева, вул. Зоряна,                      вул. Історична, вул. Комунарів,

вул. Мирна, вул. Молодіжна, вул. Польова,

вул. Садова.

211

 

 

 

 

 

 

Секретар  Дівичківської сільської виборчої комісії

 

 

 

Петрик С.В.

(назва територіальної виборчої комісії)

МП

(підпис)

 

(прізвище та ініціали)

 

 

___________________________________________________________________________   

 

ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ СПЕЦІАЛІСТА З ЮРИДИЧНИХ ПИТАНЬ

Виконавчий комітет  Стовп’язької сільської ради Переяслав-Хмельницького району Київської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста з юридичних питань

Бажаючі взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- копію паспорта;

- картку форми П-2ДС;

- автобіографію;

- копії документів про освіту;

- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання  фінансового характеру за 2016 рік;

- 2 фотокартки розміром 4х6 см

- копію військового квитка (для військовозобов’язаних).

Вимоги до претендентів:

- громадянство України;

- освіта вища юридична;

- бажано мати досвід роботи в галузі права не менше 3 років;

- знання державної мови;

-вміння працювати  з комп’ютерною технікою.

Заяви приймаються впродовж 30 календарних днів з дня публікації оголошення в засобах масової інформації  за адресою: вул.  Дружби,24  с. Стовп’яги, Стовп’язька сільська рада .

Довідки за телефоном ( 04567)2-64-42.

 

 

До уваги споживачів електроенергії

За інформацією Переяслав-Хмельницького РЕМу (Київська область) через проведення робіт на лінії електропередач буде відсутнє електропостачання:

-       11.09.2017року з 08.00 до 17.00 с. Стовп’яги  вул. Шевченка, Лесі Українки, Шкільна

-14.09.2017 року з 08.00 до 17.00 с.Стовп’яги  вул.Миронівська,  Садова,Дніпровська,Буда-Варовицька

-18.09.2017 року з 8.30 до 17.00 с.Стовп’яги  вул.Дніпровська, вул.Буда-Варовицька

-19.09.2017 року з 8.30 до 17.00 с.Стовп’яги вул. Миронівська, вул.Садова

-20.09.2017 року з 8.30 до 17.00  с. Стовп"яги вул. Дніпровська, вул.Буда-Варовицька

 

 

 

________________________________________________________________________________________________________________

ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКА

 РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

вул. Гімназійна, 25  м. Переяслав - Хмельницкий, Київська область, 08400

(/факс.(04567)51549, Е-mail:raj36@ukr.net, код ЄДРПОУ 03193703

20.06.2017 року11-38-1016_

 

Про забезпечення учасників антитерористичної операції протезуванням та/або ортезуванням за новітніми технологіями в Україні та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні

 

Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» та Порядком протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції та/або забезпеченні її проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 №518 (зі змінами) (далі Порядок), функції щодо протезування учасників антитерористичної операції за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, у 2017 році покладено на Фонд соціального захисту інвалідів (далі-Фонд).

Відповідно до пункту 5 Порядку розгляд документів щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, здійснюється експертною групою, утвореною при Фонді (далі-експертна група).

Для розгляду питання щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за кордоном за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, вибору технологій та закордонного надавача спеціалізованої допомоги учасник антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, або його законний представник повинен подати особисто або надіслати поштою до Фонду (адреса: 04050, м. Київ, вул. Глибочицька, 72):

  1.  заяву;
  2. копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок;
  3. копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  4. направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, видане відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 р. №321, яке учасники антитерористичної операції, які втратили функціональні можливості кінцівок, отримують у структурному підрозділі з питань соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчому органі міської, районної у місті (крім мм. Києва та Севастополя) ради за зареєстрованим або фактичним місцем проживання (перебування);
  5. рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь у антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
  6. довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність);
  7. витяг з історії хвороби;
  8. фото- та відеоматеріали кукси та наявного об’єму рухів.

Строк розгляду документів експертною групою не може перевищувати 25 робочих днів з дати їх отримання (надходження поштою).

Для розгляду експертною групою питання щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями в Україні учасник антитерористичної операції повинен звернутись до вітчизняного протезно-ортопедичного підприємства з такими документами:

  1. заявою про необхідність забезпечення виробом підвищеної функціональності за новітніми технологіями;
  2. копією паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції;
  3. копією документа, що підтверджує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  4. направленням на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
  5. рішенням військово-лікарської комісії або висновком лікарсько-консультативної комісії (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
  6. довідкою з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність).

Начальник управління                                                                    Н.Ю. Ясинчук

Ващенко Н.П.

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

Методичні рекомендації

до постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300

„Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”

Зміни до порядку надання субсидії

Стосовно періоду врахування доходів для призначення субсидії та порядку отримання інформації про доходи

Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” (далі – Постанова) передбачено врахування доходів для призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг за чотири квартали, що передують місяцю, попередньому до місяця, з якого призначається субсидія. Тобто при здійсненні розрахунку субсидії на наступний період у травні для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді, враховуються доходи за період з квітня попереднього року по березень поточного року включно.Таким чином, враховуватимуться більш актуальні доходи, а не за попередній календарний рік. Інформація про доходи отримуватиметься, як і раніше, від ДФС у порядку, що діє зараз. Крім того запроваджується обмін інформацією на центральному рівні з Пенсійним фондом України з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Відповідний порядок опрацьовується Державним підприємством «Інформаційно-обчислювальний центр Мінсоцполітики» з Пенсійним фондом України. ДП ІОЦ розробляє програмне забезпечення для підвантаження отриманої інформації про доходи в базу даних отримувачів субсидії, на підставі якої визначатиметься середньомісячний сукупний дохід. Органи соціального захисту населення, які користуються іншим програмним забезпеченням, мають забезпечити його доопрацювання з урахуванням зазначених змін. Звертаємо увагу, що змінюється період отримання доходів лише при призначенні субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. При призначенні субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива і скрапленого газу та субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива, скрапленого газу і оплату житлово-комунальних послуг враховуються доходи за попередній календарний рік.

Монетизація залишків невикористаних коштів субсидії на опалення

Невикористані суми субсидії для відшкодування витрат на оплату послуг з газо- та електропостачання для індивідуального опалення в обсягах, що не перевищують вартості 100 куб. метрів природного газу або вартості 150 кВт•г електричної енергії, відтепер не залишатимуться на рахунках отримувачів в організаціях, а перераховуватимуться на особовий рахунок одержувача субсидії в банківській установі або виплачуватимуться через поштові відділення. Списки осіб, у яких зазначаються відповідні суми невикористаної субсидії, подаються до 1 червня управлінню соціального захисту населення підприємствами – надавачами послуг. Управління соціального захисту має повідомити зазначених осіб про необхідність подання до 1 вересня заяви, в якій вказується спосіб виплати (банк або пошта) та необхідні реквізити, зокрема, особовий рахунок одержувача в банківській установі.

Стосовно обрахування доходу для призначення субсидії

Районним державним адміністраціям, виконавчим органам міських, районних у містах рад або утвореним ними комісіям надано право приймати рішення щодо врахування при призначенні субсидії фактичних розмірів доходів для працездатних громадян, середньомісячний сукупний дохід яких менший прожиткового мінімуму і які не отримують ні один із видів доходу, зазначених у абзаці четвертому пункту 12 Положення. Такі рішення доцільно приймати в першу чергу щодо осіб, які надають соціальні послуги.

Стосовно призначення субсидії за наявності заборгованості з оплати послуг

При призначенні субсидії на наступний термін враховуватиметься наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати послуг. Інформацію про суму такої заборгованості надаватимуть підприємства-надавачі послуг на запит органу соціального захисту населення (пункт 13 Положення). За наявності такої заборгованості субсидія на наступний термін не призначається, про що управління соціального захисту населення має поінформувати громадянина. Якщо протягом двох місяців з дати інформування громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку – з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору. Зазначений термін може бути продовжений на підставі рішення комісії за наявності поважних причин.

Стосовно призначення субсидії за зареєстрованим місцем перебування

У разі реєстрації місця перебування особи субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення на термін, що не перевищує шести місяців з дати реєстрації місця перебування. На наступний строк субсидія призначається за особистим зверненням громадянина після продовження реєстрації місця перебування.

Щодо повернення залишків невикористаних сум субсидій

Постановою передбачено повернення до державного бюджету після закінчення опалювального сезону надавачами послуг сум невикористаних субсидій на оплату послуг з централізованого постачання холодної та гарячої води і водовідведення за термін отримання останньої субсидії конкретним одержувачем.

Про повідомлення про призначення субсидії

Повідомлення про призначення субсидії може надсилатись електронною поштою (за наявності відповідного реквізиту). Заявник може бути поінформований про призначення (непризначення) субсидії засобами мобільного зв’язку (смс-повідомлення).

Стосовно термінів опалювального періоду для індивідуального опалення:

Передбачено розраховувати розмір субсидії на опалювальний сезон для домогосподарств, які використовують природний газ або електричну енергію для індивідуального опалення, з урахуванням тривалості опалювального періоду з 16 жовтня по 15 квітня включно без подальшого перерахунку.

Зміни до соціальних нормативів

Постановою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 „Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування” в частині встановлення соціальної норми житла для домогосподарств, що складаються з однієї-двох непрацездатних осіб у розмірі 75 кв. м на домогосподарство. При цьому комісії матимуть право, як і раніше, призначати субсидію на понаднормову площу.

Зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 534

Деякі питання надання субсидій для відшкодування витрат на оплату послуги з централізованого опалення (теплопостачання) та послуг з газо- та електропостачання для індивідуального опалення

Постановою внесено наступні зміни до Порядку розрахунку та повернення до бюджету невикористаних сум субсидії на оплату опалення:

  • порядок застосовується для розрахунку невикористаної суми субсидії на оплату послуг з централізованого постачання холодного і гарячого водопостачання та водовідведення;
  • розрахунок невикористаних сум субсидій проводиться організаціями-надавачами послуг до 1 червня;
  • скориговано формулу, за якою проводиться розрахунок, у зв’язку з тим, що повертається загальна сума невикористаних субсидій на індивідуальне опалення, частина якої потім монетизується.

Логін: *

Пароль: *